Selecteer een pagina

Google Ads retraite

~

 

Merk jij dat je toe bent aan een verdiepingsslag of heb je het idee dat je op dit moment niet alles uit Google Ads haalt? Ben je klaar voor de next step? Dan zit je hier goed! Meld je aan voor een exclusieve workation in Valencia, waar je een week lang wordt ondergedompeld in de wereld van Google Ads.

Krijg les van ervaren specialisten en maak samen met gelijkgestemden een verdiepingsslag in Google Ads. Kom tot nieuwe inzichten op een inspirerende locatie onder de Spaanse zon. Het Google Ads Retraite vindt plaats van 10 oktober tot 16 oktober 2021.

Deep dive sessies

~

Tijdens het retraite worden er vier deep dive sessies gehouden door Bob Meijer en Luuk van Meijel. Beide Google Ads specialisten beschikken over 6+ jaar ervaring en runnen een eigen agency. Naast deze sessies ontvang je een 1-op-1 coaching sessie met één van de twee specialisten om samen naar jouw account(s) te kijken. Gegarandeerd strategisch advies waarmee je direct aan de slag kan!

1. De toekomst

Machine Learning zet het Google Ads landschap volledig op z’n kop. Na het bijwonen van deze eerste sessie weet je hoe de toekomst van Google Ads eruit ziet, hoe je deze transitie overleeft en hoe je jouw Google Ads account klaarmaakt voor de Al-wereld van morgen.

Je leert:

• Wat Al op dit moment wél en absoluut niet kan en hoe je Al slim inzet in plaats van dat je het tegenwerkt.

• Hoe je jezelf in de huidige omgeving, maar ook in de toekomst, als Google Ads specialist moet (her) positioneren.

• Welke hard- en softskills je moet ontwikkelen om klaar te zijn voor deze transitie.

3. Shopping

Machine Learning heeft ook zijn intrede gemaakt binnen Google Shopping. Steeds meer adverteerders maken de switch naar Smart Shopping en laten het algoritme voor zich werken. Je houdt als adverteerder hierdoor meer tijd over om jouw campagnes op fundamentele en geavanceerde vlakken te optimaliseren, werkzaamheden waar je vroeger nooit tijd voor had. Maar hoe optimaliseer je jouw Smart Shopping campagnes?

Je leert:

Het belang van een goede productfeed en hoe je deze optimaliseert.

Waarom het sturen op een tROAS misleidend kan zijn, hoe kunt sturen op winst in plaats van omzet (tPOAS) en wat daarvoor nodig is.

Hoe je middels een vernieuwende Smart Shopping structuur alsnog controle kunt uitoefenen op jouw bottom-line.

Welke tools je kunt gebruiken om de meest optimale tROAS/tPOAS niveau te vinden, waarbij je jouw winst maximaliseert. 

2. Search

Lange longtail lijsten in je search campagnes om zo specifiek mogelijk te adverteren, dat doen we niet meer! Het zoekgedrag van potentiële klanten verandert en daarmee de targetingmogelijkheden van Google. Al jaren verschuift het search-landschap van keyword based targeting naar context- en doelgroeptargeting. Na deze sessie gebruik je het beste van deze twee werelden.

Je leert:

Strategische experimenten op te zetten om van old fashioned structuren naar de future-proof Hagakure strategie te gaan en de kracht van automation ten volste te benutten.

First party data te gebruiken om je inzichten te verrijken en bijvoorbeeld RLSA’s te blijven gebruiken.

Machine learning van Google op de juiste manier te voeden met de informatie van jou of je klanten.

4. Upper Funnel

De meest gebruikte campagnetypen voor de DO-fase zijn in de eerste sessies aan bod gekomen, maar wat doe je als je deze fase hebt leeggevist en op zoek bent naar extra volumes? Upper funnel campagnes zijn daarop het antwoord. YouTube for Action, Google Display en -Discovery campagnes roepen doorgaans veel vragen op. Na deze sessie kun je er vol vertrouwen mee aan de slag zonder budget aan loze plaatsingen te verspillen, én weet je hoe je alle kanalen op de perfecte manier op elkaar aan laat sluiten. 

Je leert:

Next-level targetingmogelijkheden om optimaal gebruik te maken van de Upper Funnel campagnetypen van Google Ads.

Het belang van voor Google Ads gemaakte creatives en je landingspagina’s.

Tracken van upper funnel campagneresultaten behulp van microconversies.

Tools, scripts en andere handigheden om je budget goed te besteden.

1. De toekomst

Machine Learning zet het Google Ads landschap volledig op z’n kop. Na het bijwonen van deze eerste sessie weet je hoe de toekomst van Google Ads eruit ziet, hoe je deze transitie overleeft en hoe je jouw Google Ads account klaarmaakt voor de Al-wereld van morgen.

Je leert:

• Wat Al op dit moment wél en absoluut niet kan en hoe je Al slim inzet in plaats van dat je het tegenwerkt.

• Hoe je jezelf in de huidige omgeving, maar ook in de toekomst, als Google Ads specialist moet (her) positioneren.

• Welke hard- en softskills je moet ontwikkelen om klaar te zijn voor deze transitie.

2. Search

Lange longtail lijsten in je search campagnes om zo specifiek mogelijk te adverteren, dat doen we niet meer! Het zoekgedrag van potentiële klanten verandert en daarmee de targetingmogelijkheden van Google. Al jaren verschuift het search-landschap van keyword based targeting naar context- en doelgroeptargeting. Na deze sessie gebruik je het beste van deze twee werelden.

Je leert:

Strategische experimenten op te zetten om van old fashioned structuren naar de future-proof Hagakure strategie te gaan en de kracht van automation ten volste te benutten.

First party data te gebruiken om je inzichten te verrijken en bijvoorbeeld RLSA’s te blijven gebruiken.

Machine learning van Google op de juiste manier te voeden met de informatie van jou of je klanten.

3. Shopping

Machine Learning heeft ook zijn intrede gemaakt binnen Google Shopping. Steeds meer adverteerders maken de switch naar Smart Shopping en laten het algoritme voor zich werken. Je houdt als adverteerder hierdoor meer tijd over om jouw campagnes op fundamentele en geavanceerde vlakken te optimaliseren, werkzaamheden waar je vroeger nooit tijd voor had. Maar hoe optimaliseer je jouw Smart Shopping campagnes?

Je leert:

Het belang van een goede productfeed en hoe je deze optimaliseert.

Waarom het sturen op een tROAS misleidend kan zijn, hoe kunt sturen op winst in plaats van omzet (tPOAS) en wat daarvoor nodig is.

Hoe je middels een vernieuwende Smart Shopping structuur alsnog controle kunt uitoefenen op jouw bottom-line.

Welke tools je kunt gebruiken om de meest optimale tROAS/tPOAS niveau te vinden, waarbij je jouw winst maximaliseert. 

4. Upper Funnel

De meest gebruikte campagnetypen voor de DO-fase zijn in de eerste sessies aan bod gekomen, maar wat doe je als je deze fase hebt leeggevist en op zoek bent naar extra volumes? Upper funnel campagnes zijn daarop het antwoord. YouTube for Action, Google Display en -Discovery campagnes roepen doorgaans veel vragen op. Na deze sessie kun je er vol vertrouwen mee aan de slag zonder budget aan loze plaatsingen te verspillen, én weet je hoe je alle kanalen op de perfecte manier op elkaar aan laat sluiten. 

Je leert:

Next-level targetingmogelijkheden om optimaal gebruik te maken van de Upper Funnel campagnetypen van Google Ads.

Het belang van voor Google Ads gemaakte creatives en je landingspagina’s.

Tracken van upper funnel campagneresultaten behulp van microconversies.

Tools, scripts en andere handigheden om je budget goed te besteden.

Voor wie?

~

Ben jij online marketing specialist en werk je op freelance basis of run je jouw eigen bureau? Of werk je als Google Ads specialist bij een agency? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Online marketeers
Freelancer, eigen bureau of in loondienst? Dan is het Google Ads Retraite op jouw lijf geschreven! Samen met jou en zeven andere online marketeers duiken we een week lang in de wereld van Google Ads. Je bent omgeven door like-minded people waarmee je samen de sessies volgt, een biertje mee drinkt of misschien wel een potje tennis mee speelt om de dag af te sluiten.

 

Werkgever?
Wil jij er verzekerd van zijn dat jouw collega online marketeers precies weten wat er speelt en de nieuwste ontwikkelingen inzetten voor tevreden klanten? En dat op een inspirerende plek, waar ze omgeven zijn door mede-specialisten? Mooi! Het Google Ads Retraite is de ideale manier om jouw medewerkers te motiveren en net dat beetje extra te geven als werkgever!

Exclusief Google Ads Retraite

nu met 25% korting

Ben jij één van de deelnemers van het Google Ads Retraite in Valencia? We hebben slechts plek voor 8 personen, dus wees er snel bij!

Er écht even tussenuit

~

Je verblijft in een luxe villaresort met zwembad, jacuzzi, tennisbaan en fitnessruimte. Samen met 3 andere deelnemers deel je een ruime villa met uiteraard een eigen slaapkamer. Meer weten over de accommodatie?

Bekijk de accommodatie

De coaches

~

Bob Meijer heeft ruim 8 jaar ervaring en aan meer dan 100 Google Ads accounts mogen werken. Hij runt een eigen Google Ads bureau en is daarnaast ook Google Ads trainer en -coach. Zo helpt hij beginnende en gevorderde adverteerders het maximale uit zichzelf én uit hun campagnes te halen.

Luuk van Meijel werkte als SEA-specialist voor verschillende (online) marketingbureaus voor hij zijn eigen bureau Offbeat Marketing startte. Vanuit Valencia optimaliseert hij met zijn team de digitale vindbaarheid van Nederlandse klanten. Daarnaast is Luuk als strateeg en coach actief bij marketingbureaus om een online divisie op te zetten.

Op een rijtje

~

Om onze toekomstige deelnemers een goede indruk te kunnen geven van deze retraite willen we tijdens deze week in beeld vastleggen. Om die reden ontvangen deelnemers nu 25% korting op hun retraite.

Profiteer nu van 25% op het Google Ads Retraite!  In plaats van € 2.500,- betaal je nu slechts € 1.875,- (exclusief btw). De retraite bestaat uit:

6 overnachtingen in een villa nabij Valencia
Vervoer van en naar het vliegveld
4 actiegerichte sessies op specialistische thema’s
1-op-1 coaching sessie met een Google Ads Specialist
Ontbijt, lunch en diner (inclusief kookworkshop)
Gebruik lounge area’s, zwembaden, fitnessruimte en tennisbaan

Benieuwd naar het volledige programma? Download deze hier.

Optioneel: Yogalessen, golflessen, massages & meer!
Exclusief vliegtickets

Interesse?

~

Meld je dan nu aan voor dit exclusieve Google Ads Retraite! Na het verzenden van het aanmeldformulier, ontvang je van ons de factuur per e-mail. Als deze is betaald, is je boeking definitief en ben jij verzekerd van een plek!

Vink onderstaand selectievakje aan om je aanmelding te bevestigen.

Ready to catch the next waave?